تو کل زندگیم ادم بدشانسی بودم با اینکه خ خوشگلم و خوشتیب تو هرجمعی که میرم همه ازم تعریف میکنن ولی خواستگار درست حسابی نداشتم همه رابطه هام یه طرفه بوده بعدش جدا شدم حتما خوشم نیومده .. الان که از یه نفر خوشم اومده اونم معتاده دیگ به اخر خط رسیدم هیچ انگیزه ای ندارم تو این زندگی سنمم بالاس ۳۱ سالمه میخوام خفه شم بمیرم بی هدفم یه موجود بی ارزشم بیکار