2777
2789
عنوان

میخوام بمیرم

175 بازدید | 7 پست

تو کل زندگیم ادم بدشانسی بودم با اینکه خ خوشگلم و خوشتیب تو هرجمعی که میرم همه ازم تعریف میکنن ولی خواستگار درست حسابی نداشتم همه رابطه هام یه طرفه بوده بعدش جدا شدم حتما خوشم نیومده .. الان که از یه نفر خوشم اومده اونم معتاده دیگ به اخر خط رسیدم هیچ انگیزه ای ندارم تو این زندگی سنمم بالاس ۳۱ سالمه میخوام خفه شم بمیرم بی هدفم یه موجود بی ارزشم بیکار 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاغلی؟

نه متاسفانه 

نمیخوام یه جایی برم پول یه کارگری رو دربیارم حس میکنم بی هدفه کاش کار خودمو داشتم اینطوری حس بی ارزشی نمیکردم مثلا انلاین شاپ داشتم یه جایی که متعلق به خودم بود

نمیدونم چرا تنبلیم میاد نمیتونم برم سرکار خ بی عرضه ام 

منم همینجوربودم تنبل ک فقط میخاستم شوهرکنمو شوهر خرجمو بده مثل بقیه زنا. اما خیلی بدشانس بودم یه بدبخترازخودم نصیبم شد ک حالا مجبورم پاب پاش کارکنم. اگه قراربود کارکنم همون مجردی کارمیکردمو خودم حال میکردم. اشتباه منو نکن . برو سرکار.برو کارخونه کارگر دستگاه شوو یه درامد خوب بزن ب جیب و براخودت زندگی بساز .مردای امروز مرد نیستن . ازدواج نکن.

منم همینجوربودم تنبل ک فقط میخاستم شوهرکنمو شوهر خرجمو بده مثل بقیه زنا. اما خیلی بدشانس بودم یه بدب ...

از شانس منم عاشق یه معتاد شدم .. درک میکنم چی میکشی الان چقد ما زنا بیچاره ایم 😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز