2777
2789
عنوان

یارانه

72 بازدید | 10 پست

سلام.کسی می‌دونه قضیه یارانه و سبد کالا چیه؟

کسی که ب عنوان سبد کالا خرید کرده باشه دیگه یارانه نمیگیره؟

متوجه نمیشم چرا یارانه واریز نشده برام


‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از کجا باید فهمید دهک چندم هستیم نمیدونم رو چه حسابی این دهک بندیای مسخره رو انجام دادن 

هیچگاه مردمانت را دشمن وعناصر دشمن مخوان؛ زیرا دو اصل دارد:یا اینقد ظالم بودی که مردم خودت دشمنت شده اند یا اینقدر ضعیف بودی که دشمنانت مردمت را کنترل می کنند. دردناکترین چیز دنیا این است که انسان حقش را آرزو کند ❤

این مبلغی که خرید کردم ازش کم میشه؟

نفری ۲۲۰ کالا میگیری که از یارانه ت کم نمیشه و فقط سه ماه میدن

چخوف: « هیچ چیز به اندازه ی نفرت از چیز مشترک، مردم را باهم متحد نمیکند. نه عشق، نه دوستی نه احترام.» ✌️🌞

نفری ۲۲۰ کالا میگیری که از یارانه ت کم نمیشه و فقط سه ماه میدن

مرسی ک وقت گذاشتی عزیزم

‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز