76goliiii مدیر استارتر عضویت: 1402/05/01 تعداد پست: 553 عنوان تو رو خدا کمک 53 بازدید | 1 پست یه ماه پیش رفتم دندونمو عصب کشی کردم دیروز پر کردم از وقتی اومدم خونه همش درد میکنه ژلوفن میخورم تا دو ساعت خوبه باز شروع میشه چیکار کنم 1402/11/27 | 11:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tani1998 عضویت: 1401/03/19 تعداد پست: 12677 آب بخور . خیلی ام چیزی نجو فقط غذاهای نرم و میکس شده دلم برات تنگه بابا 🥀 منو حتی خداهم تحویل نگرفت. چ برسه به روزگار