تو کارخودتو انجام دادی
حساسیت به خرج نده
یه ذهن وسواسی همش میگه اگه کثیف باشه چی؟اگه یجاییش تمیزنشده باشه؟همش کلی سوال میاد توذهنت
با خودت بگو من کارخودمو انجام دادم کثیف مونده باشه تقصیرمن نیست تا کم کم وسواس رو بذاری کنار
خب موقع کار متوجه میشی کثیف مونده یانه