ن من همه چیم اوکیه اندامم ساعت شنیه ولی شکمم زیادی لاغره
در حد ۲_۳ کیلو میخوام اضافه کنم البته شاید پشیمون شم فعلأ تصمیمی ندارم
آرع دیگع ولی باز رژیم چاقی آسون ترع
رژیم لاغری خیلییی سختههه
والا من بعد ماه رمضان فک نکنم چیزی ازم باقی بمونه همه بم میگن روزه نگییییر😑💔😂