stylish0096 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 30 عنوان ۲۰۶ تیپ ۲ یا ۵؟؟؟ 3533 بازدید | 10 پست بنظرتون ۲۰۶ تیپ ۲ بهتره یا ۵؟ چون بعضیا میگن موتور تیپ ۵ برای بدنه سنگینه و بعدا به مشکل میخوره😞 1402/11/25 | 17:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
stylish0096 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 30 من تیپ 5 دارم هیچ مشکلی نخوردم این که میگن ماشین پر خرجی هست چی؟ واقعا خرج میتراشه؟؟
51kambiz عضویت: 1402/02/08 تعداد پست: 212 [QUOTE=328378560]این که میگن ماشین پر خرجی هست چی؟ واقعا خرج میتراشاصلا خرج نداره. چشم بسته بخر
parisa_1403 عضویت: 1402/10/14 تعداد پست: 1901 این که میگن ماشین پر خرجی هست چی؟ واقعا خرج میتراشه؟؟ من تیپ دو دارم خیلی پر خرجه لعنتی ولی رانندگی باهاش واسه ما خانوما عالیه ممنون میشم واسه زندگیم دعاکنید انرژی خوب بفرستید🥹کاربرخیلییی قدیمی
خزان_نارنجی عضویت: 1400/07/07 تعداد پست: 49873 این که میگن ماشین پر خرجی هست چی؟ واقعا خرج میتراشه؟؟ واقعیه عزیزمما زمانی که ۲۰۶ داشتیم ده سال پیش تیپ ۲بود خیلی اذیتمون کرد خیلیهرجا هم میرفتیم توراه میموندیم😂همیشه امداد خودرو میومد سال تحویل.گردش.مهمونی همیشه ما جا میموندیم 💛⭐️🌟🌟💚تو تاپیک ما لاغر بشید💚🌟🌟⭐️.💛 تاپیک رکورد سلامتی منو سرچ کنید کمکتون میکنم.💛
تنسیتاکسیدو عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 1679 مهم کار کردشه و بستگی داره چطوری نگهش داشته باشن تصادفی نباشه شاید یه تیپ۵ بخری ولی داغون باشه ولی یه تیپ ۲ بخری که مثل ساعت واست کار کنه
nutella_khanoom عضویت: 1401/12/10 تعداد پست: 310 من تیپ ۲ داشتم مدل ۹۹ خیلی عالی بود خرجی هم نداشت ولی خب صفر بود