2777
2789
عنوان

کادوی تولد

45 بازدید | 1 پست

مگه اختیاری نیست چی ببریم ؟من تولد یک نفر براش ۵۰۰دادم یه بلوز انصافا هم زیبا وجنسشم عالی بود کادوی من که باز کرد قیافش یه جوری شد اکثرا هم پول نقد آورده بودن  من ازپول نقد خوشم نمیاد حس میکنم رفتم رستوران وموقع برگشتن دارم پول کادوم حساب میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792