ناینو مدیر استارتر عضویت: 1402/01/03 تعداد پست: 12481 عنوان کادوی تولد 45 بازدید | 1 پست مگه اختیاری نیست چی ببریم ؟من تولد یک نفر براش ۵۰۰دادم یه بلوز انصافا هم زیبا وجنسشم عالی بود کادوی من که باز کرد قیافش یه جوری شد اکثرا هم پول نقد آورده بودن من ازپول نقد خوشم نمیاد حس میکنم رفتم رستوران وموقع برگشتن دارم پول کادوم حساب میکنم 1402/11/25 | 15:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب