2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اقدام بودی؟ اگه بودی ک احتمال داره باردار باشی و لک لانه گزینی باشه

اره اقدامم ولی بی بی منفی بود همون تک خطم کمر رنگ بود ولی اصلا پریود نشدم فقط دو بار ی لکه قهوه ای رنگ دیدم در حدی ک لکه باشه نه خون ریزی 

زدم منفی بود نمیدونید وند روز بعد این لکه ها احتمال بارداری هست ؟!

نه منم دوماههه اقدام کردم اطلاعاتی ندارم ولی یکی میگفت دوهفته از موئد پریودت گذشت برو ازمایش بده ،زودترم میتونی بدی ولی شاید مثل دوست من بعد ازمایش پریود بشی

نه منم دوماههه اقدام کردم اطلاعاتی ندارم ولی یکی میگفت دوهفته از موئد پریودت گذشت برو ازمایش بده ،زو ...

از همین میترسم برم ازمایش بدم منفی باشه

ولی این لکه ها رو اولین باره دیدم یکم ترسیدم  

تو ۷ماه اقدامم تا حالا اینحوری نشدم حتی پریودم عقب نیوفتاده 

حالا ازمایش نرو دو روز صبرکن دوباره بیبی بزن اگه انسالله مثبت بود بعد برو آزمایش ک الکی سوزن سوزنت ن ...

ان شا الله ک خیر باشه باید انتظار کشید 🚶برام دعا کنید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز