2789

یکیش تو زندگی منه 

اخره مردونگی و معرفته تامام🙌

خب بچها منم به ارزوم رسیدم بلخره بیبیم مثبت و باردارشدم(مامان دوتا فرشته کوچولو)ولی خب تو هفته های پایین قبل از شنیدن صدای قلبشون خدا اونارو ازم گرفت🙂ولی ناامید نمیشم اونا بااومدنشو امید زندگی رو ب قلب من اوردن من بازم تلاشمو میکنم شمام برام دعا کنید 🙏♥️♥️🙂۱/۲/۰۳ من ددباره مامان شدم🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا اصلا اعتقادی به ماه تولد ندارم

همسرم خردادیه 

برعکس چیزایی که از خردادیا میگنه

نه مودیه نه دوقطبی نه دروغ میگه نه رفتارش بچگانس

اینا همه تربیت خانواده و تاثیر جامعه ای هست که آدما توش بزرگ شدن 

اصلا اصلا اعتقادی به ماه تولد ندارم همسرم خردادیه  برعکس چیزایی که از خردادیا میگنه نه مودیه ...

جدی؟!😂😐بدبخت خردادیا 

کی گفته ما مودی دوقطبی و دروغگوییم

لعنتی هرچی صفت ناجوره به ما چسبوندن😂🥲 خوبه حالا قبول نداری اینارو باور کن خردادیا طلان طلااا 

جدی؟!😂😐بدبخت خردادیا  کی گفته ما مودی دوقطبی و دروغگوییم لعنتی هرچی صفت ناجوره به ما چسبوند ...

حالا من یبار با یه خانومی اینجا حرف میزدم 

گفتم همسرم خردادیه اصلا اینجوری که میگی نیست 

میدونی برگشت بهم چی گفت

گفت پس حتما خردادی نیست شناسنامه اش اشتباهه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یعنی در این حد معتقد بود 

حالا من یبار با یه خانومی اینجا حرف میزدم  گفتم همسرم خردادیه اصلا اینجوری که میگی نیست  ...

😂😑باورم نمیشه خیلی عجیبن بعضی از این کاربرای نی نی سایت

منم اصلا اینطوری نیستم بخدا 😂😐 نمیدونم بعضیا اینارو از کجاشون درمیارن

بله🥲اگه مرد بودم بگیر هم بودم😂 خوش قول هم هستم  یا قول نمیدم یا اگه قول بدم بهش عمل میکنم&n ...

خردادیا مثل امیرا زیاد قضاوت میشن 

ظاهرا دوست پسر منم اینطوریه کاش همینجوری بمونه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792