pisakoooooo6789 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/06 تعداد پست: 235 عنوان بیاین بحرفیم 64 بازدید | 4 پست اومدم سرکار مسعول نیست رفته خوش گذرونی منم دو ساعته بیکارم اینقدر ادم بی مسعولیت اخه خب 1402/11/23 | 12:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
heyyyyyyyyy عضویت: 1402/01/30 تعداد پست: 2010 منم الان کلی استرس دارم یکی از عزیزانم رفته عمل ،یه عمل سختی هم داره توکل ام به خداستولی ازش بی خبرم
pisakoooooo6789 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/06 تعداد پست: 235 منم الان کلی استرس دارم یکی از عزیزانم رفته عمل ،یه عمل سختی هم داره توکل ام به خداست ... انشاالله که خیر باشه عزیرم دعا میکمم براشون
heyyyyyyyyy عضویت: 1402/01/30 تعداد پست: 2010 انشاالله که خیر باشه عزیرم دعا میکمم براشون خیلی ممنونحاجت روا باشین 🌱