من خیلی زیاد گریه میکنم حتی بیخودی ولی هیچ کس درک نکرد همه فقط گریه هامو دیدن و اتفاقا سرزنشم کردن دلم میخواست یه نفر بدون اینکه چیزی بگه یا قضاوت بکنه فقط بغلم کنه
کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هرگز به کسی حسادت نکن : بخاطر نعمتی که خدا به او داده : زیرا تو نمی دانی خداوند چه چیزی را از او گرفته و غمگین مباش وقتی خداوند چیزی را از تو گرفت زیرا تو نمی دانی خداوند چه چیزی را عوض آن به تو خواهد داد� 🙂 پس همیشه در هر حال و هر لحظه شکر گزار🙏 نعمت های خدا باشیم 🌹 🤗خدایا شکرت 🤗
کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀