2777
2789
عنوان

خیلی گریه میکنم

151 بازدید | 12 پست

من خیلی زیاد گریه میکنم حتی بیخودی ولی هیچ کس درک نکرد همه فقط گریه هامو دیدن و اتفاقا سرزنشم کردن دلم میخواست یه نفر بدون اینکه چیزی بگه یا قضاوت بکنه فقط بغلم کنه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میدونم چی میگی من درکت میکنم

هرگز به کسی حسادت نکن :                                   بخاطر نعمتی که خدا به او داده :                              زیرا تو نمی دانی خداوند چه چیزی را از او گرفته          و غمگین مباش وقتی خداوند چیزی را از تو گرفت زیرا تو نمی دانی خداوند  چه چیزی را عوض آن به تو خواهد داد� 🙂 پس همیشه در هر حال و هر لحظه شکر گزار🙏 نعمت های خدا باشیم 🌹   🤗خدایا شکرت 🤗     
خب میدونی مشکلت کجاست قشنگم؟ میزاری همه ضعیف ببیننت تو یه دختری بلند شو برس به خودت اهنگ بزار برقص ...

نه من وقتی میبینم نزدیک ترین آدمای زندگیم درکم نمیکنن بیشتر دلم میشکنه

نه من وقتی میبینم نزدیک ترین آدمای زندگیم درکم نمیکنن بیشتر دلم میشکنه

ازکسی تو زندگیت انتظتر نداشته باش حتی پدر مادر خودت سرما خودت به ایست برا زندگیت بجنگ

خدایا خودمو زندگیمو سپردم دستت خودت مواظبم باش
سعمو میکنم هر چند که تا الان موفق نبودم

اگر می خوای یه ادم ضعیف افسرده با ترحم بهت نگاه نکنن به خودت بیا بزار یه ادم شجاع باشی نه یه افسرده که سرزنشت کن

خدایا خودمو زندگیمو سپردم دستت خودت مواظبم باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز