2777
2789

همه جا هم خوشگل هم زشت هست ربطی نداره

اگر خوشبختی را برای یک ساعت می‌خواهید؛ چرت بزنید.🥱اگر خوشبختی را برای یک روز می‌خواهید؛ به پیک نیک بروید.🏞️اگر خوشبختی را برای یک هفته می‌خواهید؛ به تعطیلات بروید.🚗اگر خوشبختی را برای یک ماه می‌خواهید؛ ازدواج کنید.👩‍❤️‍👨اگر خوشبختی را برای یک سال می‌خواهید؛ ثروتمند بشوید💸و اگر خوشبختی را برای یک عمر می‌خواهید؛یاد بگیرید کاری را که انجام می‌دهید دوست داشته باشید...❤️

تبریزی‌ها کلا آدمای خوش چهره زیاد دارن بین خودشون

چه خانم چه آقا

وَلاَ تَقْتُلُواْ أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِیَّاکُم إنَّ قَتْلَهُمْ کَانَ خِطْءًا کَبیرًا🌺و فرزندان خود را از ترس تنگدستی نکُشید[که]ما به آنان و شما روزی می دهیم; به راستی کشتن آنها گناهی بزرگ است.     سوره مبارکه أسراء آیه۳۱.       امضام از اول عضویتم همراهمه❤️ خیلی دوستش دارم. امیدوارم بتونم با یادآوری دائمش جون جوجه کوچولوها رو نجات بدم☘️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک نمکنم درست باشه 

در عوض دختراشون خیلی خوشگله بنظرم 

اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن من اومدم برای چندلحظه از زندگی فارغشم نه اینکه باشما بحث کنم .. ممنون 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792