2777
2789
عنوان

خدا کیه؟!

1370 بازدید | 34 پست

دوست دارم نظرتونو بدونم راجبش..خودتون پیداش کردین یا قبول دارین چون بقیه یه چیزایی راجبش گفتن؟! 


از نظر خودم: یه انرژی کل که تو وجود تک تک ماها هست و همه از اون تشکیل شدیم:) 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط میتونم بگم انقدر ازش لطف و محبت دیدم که اگه گل دنیا بگن خدا نیست من میگم هست🤍


🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

نظریه انیشتن راجب خدا ب نظرم بهترین و کاملترینه 

میگه خدا انرژی ایه ک پخش شده از ی شکل کلی ب شکل دیگه ای تو وجود چمن و سبزه و کوه و حیوان و ... درومده و ی روز با نابود شدن زمین دوبار ب شکل اولیه برمیگرده و یکجا در یک قالب‌ در میاد

خدا یک احساس قلبی، ک تو قلب ما شکل گرفته .

دیگه چیزی نیست 

ما هم از طبیعت شکل گرفتیم و به وجود اومدیم در واقع انسان ها اول میمون بودن ک به مرور زمان پیشرفته تر شدن و شکل انسانی به خودشون گرفتن ،در واقع سال ها گذشت تا کف پای انسان از شکل حیوانی به انسانی در اومد .


آتش لازم نیست در این شهر...اینجا انسان از انسان میسوزد🥀
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792