2777
2789
عنوان

مدیتیشن میکنین؟

87 بازدید | 17 پست

بمنم یاد میدین؟

خیلی گرفتار استرس کارای زندگی شدم، خیلی...طوریکه دارم غرق میشم، دوس دارم یجوری خودمو نجات بدم..

کاری بلدین؟ روشی؟ وقت آزاد آنچنانی هم ندارم توی طول روز

چطور ذهنم رو مدیریت کنم؟!

جدا حالم بده

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن
بعد از ورزشای یوگا آره 

یوگا خوبه؟ من چیز زیادی راجبش نمیدونم، ورزشکار هم نیستم متاسفانه

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میرم آره یکم انعطاف برام سخته چون بدن خ خشکی دارم ول عالیه

اصلا وقت باشگاه رفتن ندارم☹کاش میتونستم

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن

ببین یه تایمی رو اختصاص بده به این کار و خودتو مجبور کن انجامش بدی،اول صبح بهترین تایمه. به نظرم حداقل ۲۰ دقیقه باید انجامش بدی، به حالت چهار زانو بشین و رو تنفست تمرکز کن/تو ذهنت از یک تا ۱۰۰ بشمر/و ...روشهای مختلفی هست. ولی واقعا معجزه میکنه


برنامه cast box رو دارم با تمرین های یکی از مربی ها انجامش میدم

علاقه مندی هام : درس خوندن و فضای آکادمیک👩🏻🎓 زبان اسپانیولی 🇪🇸 شکرگزاری نوشتن🌸 کتاب خوندن📚 تست کردن غذای بین الملل و کافه های جدید با داداشم 🌮 ❤️دانشجوی رشته مشاوره خانواده❤️

ببین یه تایمی رو اختصاص بده به این کار و خودتو مجبور کن انجامش بدی،اول صبح بهترین تایمه. به نظرم حدا ...

ممنون عزیزم،یعنی همینقدر ساده س؟

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن
برنامه cast box رو دارم با تمرین های یکی از مربی ها انجامش میدم

این برنامه رو منم دارم، کدوم مربی عزیزم؟

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن
این برنامه رو منم دارم، کدوم مربی عزیزم؟


علاقه مندی هام : درس خوندن و فضای آکادمیک👩🏻🎓 زبان اسپانیولی 🇪🇸 شکرگزاری نوشتن🌸 کتاب خوندن📚 تست کردن غذای بین الملل و کافه های جدید با داداشم 🌮 ❤️دانشجوی رشته مشاوره خانواده❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز