myfamh مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 221 عنوان هیر بیوتی 49781 بازدید | 19 پست دخترا من موهام خیلی رشدش کمه و بلند نمیشه بهم گفتن قرص هیر بیوتی رو بخورم بنظرتون خوبه یا نه 1402/11/18 | 21:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
moli147 عضویت: 1402/11/08 تعداد پست: 4424 آمپول بیوتین حرف ندارع اگه پول داری میتونی قرص فیتو هم بخری بگو چهارصد هست هر بستش
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 من دیروز آرایشگاه بودم چند نفر خیلی از فیتو تعریف میکردن حتی یکیشون موهاشو نشونم داد گفت دو دوره س میخورهجلوی موهاش ریز ریز درومده بود
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 آمپول بیوتین حرف ندارع اگه پول داری میتونی قرص فیتو هم بخری بگو چهارصد هست هر بستش بیوتین خارجی میزنی عزیزم یا ایرانی؟
myfamh مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 221 آمپول بیوتین حرف ندارع اگه پول داری میتونی قرص فیتو هم بخری بگو چهارصد هست هر بستش ممنونم ازت♥️♥️
myfamh مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 221 من دیروز آرایشگاه بودم چند نفر خیلی از فیتو تعریف میکردن حتی یکیشون موهاشو نشونم داد گفت دو دوره س م ... اععع حتما میگیرم
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 آمپول بیوتین حرف ندارع اگه پول داری میتونی قرص فیتو هم بخری بگو چهارصد هست هر بستش گرونتره هامن شنیدم هر قوطی طرفای یک و چهارصد ایناس
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 اععع حتما میگیرم منم خودم قصد دارم بخرم ماه دیگه و امتحانش کنمانگار دو سه دوره باید بخوریفقط حواست باشه اصلش رو بگیری
moli147 عضویت: 1402/11/08 تعداد پست: 4424 گرونتره ها من شنیدم هر قوطی طرفای یک و چهارصد ایناس اشتباه نوشتم اره یکو چهارصد هست البته این قیمت یک ماه پیش بوده نمیدونم تغییر کرده یا نه
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 خارجی تازگیا نمیدونی چند شده؟من یه دوره ایرانی زدم اصلا انگار نه انگار
sim_sim عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4334 اشتباه نوشتم اره یکو چهارصد هست البته این قیمت یک ماه پیش بوده نمیدونم تغییر کرده یا نه قطعا گرونتر هم شدهشما چند دوره خوردی؟
moli147 عضویت: 1402/11/08 تعداد پست: 4424 تازگیا نمیدونی چند شده؟ من یه دوره ایرانی زدم اصلا انگار نه انگار ایرانیش رو باید چند دوره بزنی تا اثر کنه الان نمیدونم دقیقا چقدر شده قیمتش
moli147 عضویت: 1402/11/08 تعداد پست: 4424 قطعا گرونتر هم شده شما چند دوره خوردی؟ اره احتمالا گرون تر شده. ی دوره