2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گذاشتم برا خودت🥲من نظر یکی رو صادقانه بدونم کافیه اعتماد ب نفسم بالا نیست متاسفانه🥲😂

گذاشتی مگه؟

آقایون داداشام،گوفته باشم اینجه باس ماس یعنی کلش باس ماس این تاپیک و اون تاپیک لایکو کامنت ماس ماس یعنی سایت کلوهومش باس ماس.آبجیا فدا مدا:))
گذاشتم برا خودت🥲من نظر یکی رو صادقانه بدونم کافیه اعتماد ب نفسم بالا نیست متاسفانه🥲😂

دلی جذاب صادقانه میگم اگه قیافت اینطوریه خیلی خشگلی

مخصوصن موهاتم ک نگممممممم قیافت ک خیلی خشگلی، چون گقتی صادقانه بگو صادقانه گفتم عزیزم

قدت چنده؟؟ 

😪

😂😂😂😂😂همسنیم 🤣🤣🤣🤣🤣گفتی جوجه یاد یکی افتادممم

رلت؟

شاید خواهر رلتم  

     کَلآغ هَر کآری میکَرد قَشَنگ نِمیشُد .. دآد میزَد میگُفت طآووس خَرابه .. وقتی بهت گفتم بای بای یعنی دیگه جوابتو نمیدم اعلان پیامتم بیاد در جا پاکش میکنم اصلا نمیخونم  حالا تو هی ریپ بزن پاره شی🤣حوصله بحث رو ندارم اگه چیزی گفتی و جوابتو ندادم بدون ارزش وقتمو نداری از همین جا بهت میگم بای بای هانی🖐️                                         ایمانِتون‌بویِ‌گناه‌میده………………!  (درخواست نمیپزیدم جز دوستانم)                       
دلی جذاب صادقانه میگم اگه قیافت اینطوریه خیلی خشگلی مخصوصن موهاتم ک نگممممممم قیافت ک خیلی خشگلی، چ ...

وای واقعا؟🥺مرسی ازت مهربون❤

آخه خواستم برا کسی بفرستم اعتماد ب نفسشو نداشتم🥺

قدم ۱۶۵

گاهی میام اینجا، کاربری دست دوستمم هست🌱   •        ‌. ★🌙    •             ★       .           .    ★     •      .   ★       .   •   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   °           ★   •      .   ★🌙   .  •  ° ★   .  •  °      •        ‌. ★    
اره بخدا عزیزم عه پس دیگه همه چیت اوکیه عزیزم😀

ممنون ازت🫂❤

گاهی میام اینجا، کاربری دست دوستمم هست🌱   •        ‌. ★🌙    •             ★       .           .    ★     •      .   ★       .   •   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   °           ★   •      .   ★🌙   .  •  ° ★   .  •  °      •        ‌. ★    
گذاشتی مگه؟

برا خودش اره

گاهی میام اینجا، کاربری دست دوستمم هست🌱   •        ‌. ★🌙    •             ★       .           .    ★     •      .   ★       .   •   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   °           ★   •      .   ★🌙   .  •  ° ★   .  •  °      •        ‌. ★    
😂😂😂😂😂😂😂ارهه 🤣🤣🤣🤣بهش نمیاد خاهرش انقد خشگل باشه خدانکنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پسرا زیاد اینطوری میگن.. خودشون کاروگودیلن

نه بابا به پای تو نمیرسم  

     کَلآغ هَر کآری میکَرد قَشَنگ نِمیشُد .. دآد میزَد میگُفت طآووس خَرابه .. وقتی بهت گفتم بای بای یعنی دیگه جوابتو نمیدم اعلان پیامتم بیاد در جا پاکش میکنم اصلا نمیخونم  حالا تو هی ریپ بزن پاره شی🤣حوصله بحث رو ندارم اگه چیزی گفتی و جوابتو ندادم بدون ارزش وقتمو نداری از همین جا بهت میگم بای بای هانی🖐️                                         ایمانِتون‌بویِ‌گناه‌میده………………!  (درخواست نمیپزیدم جز دوستانم)                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز