2777
2789

ببینم

🍋🍋🍋🍋ما نینیسایتیا گرسنگان عکسی هستیم  🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋ellen_.art@🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋به صورتی بودن گوگولی بودن اینجا نگاه نکن این سایت خیلی ترسناکه👹☠️☠️🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋 🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍒🍋🍋🍋🍋🍋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏

میخوای امضامو بخونی ؟                                                    بیا.                                                                                                                                                            هنوز بیا پایین.                                                                                                                                                                                                                                                                                               به تو‌ چه اصلا مگه فضولی 😂😌⁦:⁠-⁠)⁩                                     

اخه اینجا کسی خوشگل هست؟

همه از یه جامون زاری میکنیم  

     کَلآغ هَر کآری میکَرد قَشَنگ نِمیشُد .. دآد میزَد میگُفت طآووس خَرابه .. وقتی بهت گفتم بای بای یعنی دیگه جوابتو نمیدم اعلان پیامتم بیاد در جا پاکش میکنم اصلا نمیخونم  حالا تو هی ریپ بزن پاره شی🤣حوصله بحث رو ندارم اگه چیزی گفتی و جوابتو ندادم بدون ارزش وقتمو نداری از همین جا بهت میگم بای بای هانی🖐️                                         ایمانِتون‌بویِ‌گناه‌میده………………!  (درخواست نمیپزیدم جز دوستانم)                       

خیلی ام قشنگی گوگول مگولی🥺

🍋🍋🍋🍋ما نینیسایتیا گرسنگان عکسی هستیم  🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋ellen_.art@🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋به صورتی بودن گوگولی بودن اینجا نگاه نکن این سایت خیلی ترسناکه👹☠️☠️🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋 🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍒🍋🍋🍋🍋🍋

چتری بزن عینکتو عوض کن ابروهاتم مرتب کن خیلی کیوت میشز

اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن من اومدم برای چندلحظه از زندگی فارغشم نه اینکه باشما بحث کنم .. ممنون 🙏

چشات یکم افتاده اس که چیزی نیست اون حل شدنیه..

و بینی ات همین که باعمل اوکی میشه مشکل خاصی ندیدم

     کَلآغ هَر کآری میکَرد قَشَنگ نِمیشُد .. دآد میزَد میگُفت طآووس خَرابه .. وقتی بهت گفتم بای بای یعنی دیگه جوابتو نمیدم اعلان پیامتم بیاد در جا پاکش میکنم اصلا نمیخونم  حالا تو هی ریپ بزن پاره شی🤣حوصله بحث رو ندارم اگه چیزی گفتی و جوابتو ندادم بدون ارزش وقتمو نداری از همین جا بهت میگم بای بای هانی🖐️                                         ایمانِتون‌بویِ‌گناه‌میده………………!  (درخواست نمیپزیدم جز دوستانم)                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792