سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 201 بازدید | 11 پست سلام دوستان چن وقت بعد عمل بینی میشه آجیل اینا خورد حالا خامشو اونایی ک شور نیست من بخاطر سیفتیش میگم من یساله ماهه عمل کردم هنوزم میترسم بخورم خیلی لاغر شدم 1402/11/17 | 23:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mess__yas80 عضویت: 1400/01/03 تعداد پست: 6952 بخور چیزیت نمیشه چون یکسال گذشتهسخت بود جراحی ات آخه میخوام جراحی بینی رو انجام بدم توصیه ات چیه
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 بخور چیزیت نمیشه سخت بود جراحی ات نه والا تو عمل کردی
mess__yas80 عضویت: 1400/01/03 تعداد پست: 6952 نه والا تو عمل کردی نه هنوز میخوام چند وقت دیگه جراحی کنمویرایش زدم پست قبلی رو بخونش
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 بخور چیزیت نمیشه چون یکسال گذشته سخت بود جراحی ات آخه میخوام جراحی بینی رو انجام بدم توصیه ا ... جراحی نکن تموم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 یه ساله عمل کردی؟؟؟!والا من از هفته بعدش همه چیز خوردم چیزیش نشد بینیت واسه کار تو خونه اینا چی مثلا جارو و ..... تا چ مدت رعایت کردی
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 چرا؟ میشه توضیح بدی؟ ذهنت درگیرش میشه اگه وسواس داری عمل نکن
hhfts عضویت: 1402/08/02 تعداد پست: 96 چیزیش نشد بینیت واسه کار تو خونه اینا چی مثلا جارو و ..... تا چ مدت رعایت کردی تا ده روز رعایت کردم تازه من بچه م یه سال و نیمه ست شیر خودم رو هم میخوره خدارو شکر یه ماه و چند روز هم میگذره مشکلی نداشتم .سخت نگیر
hhfts عضویت: 1402/08/02 تعداد پست: 96 ذهنت درگیرش میشه اگه وسواس داری عمل نکن اتفاقا بهترین تصمیم عمرم بود کامل عوض شدم
آززیی عضویت: 1398/10/10 تعداد پست: 1519 آره منم بعد یه هفته و درآوردن آتل، کل کارامو میکردم، همه چی هم میخوردم،