2777
2789
عنوان

غربالگری دوم

68 بازدید | 5 پست

سلام خانوما. 

غربالگری دوم تو چند هفتگی انجام میشه؟ 

اگه تو ۱۶هفتگی یا ۱۷هفتگی برم اشکالی داره؟!

خونه رو مرتب کردم! حالا تنها چیزی که اینجا بهم ریخته اس،منم! :) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام غربالگری دوم رو از هفته 15 ام روز سوم به بعد انجام بدید ولی هرچی به هفته 18 نزدیک بشید خوب نیست سعی کنین زودتر انجام بدید. اما اگر توضیح خاصی در مورد هر کدوم از ایتم های ازمایش غربالگری خودتون خواستید ما تو سایت مرکزمون اطلاعات کاملی گذاشتیم ولی اینجا اجازه نمیده لینکش رو بذارم میتونین تو گوگل اینو سرچ کنین سایت دکتر زعیمی غربالگری تو اون مطلب هر چی بخواید در مورد ایتم های غربالگری هست می تونین بخونین اگر هم جواب نگرفتید می تونین زیر همون مطلب سوال کنین تا دکتر خودشون اخر شب ها بهتون جواب بدن. توی صفحه اول سایت هم لینک مطالب غربالگری هست

سلام غربالگری دوم رو از هفته 15 ام روز سوم به بعد انجام بدید ولی هرچی به هفته 18 نزدیک بشید خوب نیست ...

خیلی ممنونم مرسی❤️ 


خونه رو مرتب کردم! حالا تنها چیزی که اینجا بهم ریخته اس،منم! :) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش