2777
2789
عنوان

مرغ زعفرونی

209 بازدید | 16 پست

اقا من اومدم مرغ درست کردم واس مهمونی هم بود

اول بازعفرون سرخش کردم بعدم ۳ساعت اینا گذاشتم پخت

خیلی نرم بودا ولی چرا توش صورتی شده بود

یعنی نپخته بوده☹️☹️

ابروم رفته؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اول مرغ و سرخ میکنم

بعد ی پیاز بزرگ و خلالی میکنم و سیر هم همینطور ادویه میزنمـ مرغ و میچینم یکم اب زعفرون هم میریزم درش و میزارم زیرش و خیلی کم میکنم هم میپزه هم مزش عالی میشه

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
من اول مرغ و سرخ میکنم بعد ی پیاز بزرگ و خلالی میکنم و سیر هم همینطور ادویه میزنمـ مرغ و میچینم یکم ...

منم دقیقا همینجوری پختم ولی سیر نزدم

یه لحضه چشمم ب بشقاب مهمونم خورد دیدم توی رونش صورتیه مردم

میگم نکنه نپخته باشه


ولی خب یکی دوروز بعدش تعریف کرد از اشپزیم 

نمیدونم مسخره کرده یا واقعا تعریف کرده

اره رون بود نمیدونم شاید 

نگران نباش عزیزم حالا که گذشته . بعدم پیش میاد اما گوشت رون رو به صورتی میزنه همیشه فیله هست که کاملا سفید در میاد داخلش

اگر سوال مشاوره ای کنکوری داشتید خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم   

منم دقیقا همینجوری پختم ولی سیر نزدم یه لحضه چشمم ب بشقاب مهمونم خورد دیدم توی رونش صورتیه مردم می ...

نه خب تعریف بوده بعد یکی دو روز مهم مزه هست که خوب بوده

اگر سوال مشاوره ای کنکوری داشتید خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم   

منم دقیقا همینجوری پختم ولی سیر نزدم یه لحضه چشمم ب بشقاب مهمونم خورد دیدم توی رونش صورتیه مردم می ...

رون معمولا همینطوره اگه پخته نبود ک مشخص میشد 

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔

سلام عزیزم خوبی تروخدا جواب سوالمو میدی من دخترم از 2سالگس ریزش مو گرفته از عید تاحالا هزارتا دکتر بردم  شربت زینک آزمایش تیرویید فقط یکمی کم‌خونی داشت پسر شما مشکل ریزش موش بخاطر چی بود؟؟ من همه نوع مولتی ویتامین و آهنی دادم ریزش موهاش خوب نمیشه تروخدا شما چکار کردین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792