بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بعد ی پیاز بزرگ و خلالی میکنم و سیر هم همینطور ادویه میزنمـ مرغ و میچینم یکم اب زعفرون هم میریزم درش و میزارم زیرش و خیلی کم میکنم هم میپزه هم مزش عالی میشه
خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ... 🥀🥀🥀🥀💔💔 پرنده ای کهــ رفت بگذارد برود....💔 هوای سرد بهانهــ است .... هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
منم دقیقا همینجوری پختم ولی سیر نزدم یه لحضه چشمم ب بشقاب مهمونم خورد دیدم توی رونش صورتیه مردم می ...
رون معمولا همینطوره اگه پخته نبود ک مشخص میشد
خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ... 🥀🥀🥀🥀💔💔 پرنده ای کهــ رفت بگذارد برود....💔 هوای سرد بهانهــ است .... هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
سلام عزیزم خوبی تروخدا جواب سوالمو میدی من دخترم از 2سالگس ریزش مو گرفته از عید تاحالا هزارتا دکتر بردم شربت زینک آزمایش تیرویید فقط یکمی کمخونی داشت پسر شما مشکل ریزش موش بخاطر چی بود؟؟ من همه نوع مولتی ویتامین و آهنی دادم ریزش موهاش خوب نمیشه تروخدا شما چکار کردین