2777
2789
عنوان

تزریق چررربی

107 بازدید | 4 پست

سلام عزیزا.    تزریق چربی به صورت یه مرحله یه یادومرحله.    یااگربخوام ژل بزنم به گونه هرطرف یه سی سی خوبه ؟صورتمم کوچیکه

میشه بادلای پاکتون برای عاقبت بخیریم و خوشبختیم یه صلوات بفرستید ...الهی که نیت خیرت ۱۰ برابرش برگرده به زندگی خودت 

نه بابا هر دو طرف یه سی سی خیلی کمه

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
نه بابا هر دو طرف یه سی سی خیلی کمه

نه عزیزم هرطرف یک سی سی 

میشه بادلای پاکتون برای عاقبت بخیریم و خوشبختیم یه صلوات بفرستید ...الهی که نیت خیرت ۱۰ برابرش برگرده به زندگی خودت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طزریق چربی موندگاریش زیاده اما صورتو بادکنکی میکنه 

ژل موندگاریش کمه اما اگه دکترت خوب باشه زیباییش قشنگه 


هردو نیاز ب ترمیم دارن چربی از یک سال ی بار 

ژل ۵ ۶ ماه ی بار 

سی سی رو هم ک دکترتون باید بگه چقد ب صورتتون میاد

نه عزیزم هرطرف یک سی سی 

آهان آره

البته بستگی داره دیگه دکتر تشخیص میده با توجه به میزان افتادگی گونه ها

برا بعضیا یک میزنن برا بعضیا دو

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز