دبیری و پزشکی رو میاوردین میرفتین پزشکی یا دبیری ؟ میدونم همه میگین پزشکی کجا و دبیری کجا ولی برای پزشکی باید ۷ ۸ سال بخونی برا عمومی تازه پزشکی عمومی اشباع شده باید تخصص بگیری و معلومنیست آزمون تخصص قبول شی یا نه ؟
بعدم اگه قبول شی معلومنیست کارت بگیره یا نه ..و اوضاع زندگیتون ی پدر کارمند داشته باشی ک ی حقوق کارمندی داره .میرفتین دبیری یا پزشکی ..دبیری از هم ن اول حقوق دارین و راحتتر هستین ! ...دلیلشم بگین لطفا چرا