2777
2789
عنوان

پزشکی یا دبیری ؟

7493 بازدید | 64 پست

دبیری و پزشکی رو میاوردین میرفتین پزشکی یا دبیری ؟ میدونم همه میگین پزشکی کجا و دبیری کجا ولی برای پزشکی باید ۷ ۸ سال بخونی برا عمومی تازه پزشکی عمومی اشباع شده باید تخصص بگیری و معلوم‌نیست آزمون تخصص قبول شی یا نه ؟ 

بعدم اگه قبول شی معلوم‌نیست کارت بگیره یا نه ..و اوضاع زندگیتون ی پدر کارمند داشته باشی ک ی حقوق کارمندی داره .میرفتین دبیری یا پزشکی ..دبیری از هم ن اول حقوق دارین و راحت‌تر هستین ! ...دلیلشم بگین لطفا چرا 

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   

هیچ کدوم راستش

جفتش سخته

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچ کدوم راستش جفتش سخته

😹😹😹💔💔💔بخور بخواب

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   
اگر دنبال پول هستی برو دبیری  پزشکی توش پول نیست گشتم نبود نگرد نیست

خب همینو میگم !!پزشکی معلوم‌نیست آخرش چی بشه

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   
😹😹😹💔💔💔بخور بخواب

نه ادم سخت کوشی هستم 

ولی واقع بین هم هستم

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

پزشکی چون من اصلا نه استعداد تدریس دارم نه حوصله شو و کلا محیط بیمارستان رو دوست دارم 

باید ببینی علاقت چیه

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
اگه با حقوق 8 میلیونی می تونی زندگی کنی برو دبیری

پزشتی از کجا معلوم ب درآمد برسی

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   
پزشکی علاقه می خواد، حوصله ی شب بیداریها و سختی جسمی و روحی داری؟ اگر دوست داشته باشی، سختیهاش برات ...

درامدش معلوم نیست

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز