2777
2789
عنوان

عکس📸

254 بازدید | 50 پست

سلام خاله هاااا صبح زیباتون بخیررر

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آب قند لطفااا😍😍😍🤤🤤🤤

خدایا شکرت🙏🏻                                                              قسم به روشنایی . و قسم به شب چون آرام گیرد . پروردگارت تو را رها نکرده و با تو دشمنی نمیکند(الضحی)

اووووی نگاه جوجه😂😍شلوارشو🤤🤤🤤

💥دانشجوی روانشناسی هستم، خوشحال میشم کمکی کنم... 💥دنیا برای رنج های شما پشیزی ارزش قائل نیست، هیچ کس شما را با رنج هاتون دوست ندارد، زجه نزنید پست تر می شوید ، دنیا فقط برای یک چیز ارزش قائل است گذر از رنج ها؛ ابتکار و خلاقیت به خرج دهید و راه حل پیدا کنید...

  ای ننه

#خلیج_همیشه_فارس | ناتانائیل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائیل، تنها خداست که نمیتوان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در‌‌‌‌ نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _ بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید

ای جانممم 

از طرف من محکم گازش بگیرید قندعسلُ😍🧿❤️

به صُبـح می‌رسـد این روزگـارِ دائـم شَـب... :)❤️✨         هيچ چيز دوبار اتفاق نمی افتد و اتفاق نخواهد افتاد! به همين دليل، ناشی به دنيا آمده‌ايم و خام خواهيم رفت!                                     هیچ روزی تکرار نمی‌شود،.                                                                  دو شب شبیه هم نیست،                                                                  دو بوسه یکی نیستند،.                                                                  نگاه ِقبلی مثل ِنگاه ِبعدی نیست...!                                                    بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که: نه سوادِ حرف زدن داشته باشد، نه شعورِ لازم برای خاموش ماندن...                                                                       ‌    👤#ژان_دلابرویه
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت  خدا حفظش کنه ماشاالله

فدات شم مرسی

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
قربونش برمه منه  فداش بشمه منه بچه خودمههههه

😂😂😂

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز