2777
2789
عنوان

گلو درد یک ماهه

232 بازدید | 8 پست

سلام دوستان لطفا تجربه ای در این خصوص دارین راهنمایی کنین، همسرم از یک ماه پیش گلو درد و تب گرفت دکتر که میرفت با آمپول و قرص دو روزه خوب میشد دیگه دوره درمان رو ادامه نمیداد باز ی هفته بعد همین حالتی میشد از دیروز برای بار چهارم گلو درد شدید گرفت  هر کاری هم میکنیم دردش کم نمیشه هی بدتر میشه انگاری، همسرم دکتر رفت گفت آزمایش بنویسین گفتن لازم نیست ویروس جدیده ولی من نگرانم حالا قرص کو_اموکسی کلاو ، پودر فلوسیب، دیفن هیدرامین ، قرقره سرکه و نمک و عسل هم میکنه . کلا هم از دیروز فقط نوشیدنی و آبپز و سوپ میخوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتر گفت تا میخواید خوب بشید ویروس جدید میگیریم ما خانوادگی از اول مهر یه ۵،۶ باری مریض شدیم الانم ه ...

ینی خودش خوب میشه؟بخدا هنگم ، از طرفی ی بچه ۱۰ ماه دارم یکی ۶ ساله الان هر دوتاشون با همسرمم سه تایی آبله گرفتن دیگه امشب داشتم راه میرفتم انگار تلو تلو میخوردم

خدا رم کنه بچه من بار چهارمه مریض میشه تمومی نداره خدا شفا بده همسرتون

انقدر فکرم درگیره امشب داشتم با گوشی صحبت میکردم بعد دادم به همسرم که با اون طرف صحبت کنه حالا تا این وسط گوشیو قطع کنه من فقط سه بار کل خونه رو دنبال گوشیم گشتم پیداش کنم 

خب آخرین بار چطور خوب شدین ؟ داروتون چی بود؟

دیگه ویروس کم کم ضعیف شد 

داو هزار تا چیز خوردم تو این مدت منبکه هیچی نمبخوردم 

روتارین سفلکسیم قرص سرماخودگی انتی هیستانین دیفن و سرم زدم با کلی ویتامین داخلیو عضلانیش

سالها دویدمو نرسیدم 💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز