2777
2789
عنوان

اقایون

| مشاهده متن کامل بحث + 554 بازدید | 50 پست
اندازه ی کیه ؛ حدس بزن قد وهیلش 

چشمی اندازشو میگم و ی چیزی میگم یاهم ی ساعت میخرم جهنم و ضرر

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قلب کوچیکشو که بهم داده. دیگه چی می‌خوام از این دنیا 😍 


من برا ولنتاین ۱۰ میلیون قرار خرج کنم براش

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️
قلب کوچیکشو که بهم داده. دیگه چی می‌خوام از این دنیا 😍  من برا ولنتاین ۱۰ میلیون قرار خرج ...

چقد قشنگ 

انشاالله همیشه خوش باشین باهم 

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

چقد قشنگ  انشاالله همیشه خوش باشین باهم

خیلی خیلی متشکرم 

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️
ما صرفا شنونده هستیم    

اینن ی هنره 😅😂

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

اوف سلطان 

دوباره ترکیدی!

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️
آره 

مرسی از راهنماییت

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

آره بابا به خانم پیله کرده بود فکر می‌کرد عشق سابققشم منم گفتم نیستم 

خوشکلعالمم بود. این نام کاربریش ؟؟

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️
نه انگلیسی بود یادم نمونده تو اون یکی کاربریمه 

😂😂😂😂

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792