2777
2789
عنوان

اقایون

554 بازدید | 50 پست

چ کادویی خوشحاللتون میکنه؟


ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

من فقط 3تا چیز میخوام... 

چ چیزایی؟

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من فقط 3تا چیز میخوام... 

بعد اگه ۲۳ روز از تولدتون بگذره و بعد یکی براتون کیک بگیره خیلی زشته بنظرتون ؟

وقته تولدتون تا اون روز اونو ندیده باشین و ..

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

فقط ارامش محبت وحس خوب

اینا هم هست 

کادوی تولد چی ؟

ی ۲۰۷ مشکی. سپهر بابا کجایی . اراز ببخشید دیر رسیدم مامان . دختر من دکتر بود مانی بابا تو برو منم میام . به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد . عروسیه داداشمه دست بزنید .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز