2789

اینجا یکم اومد رو ماشینا نشست

ظهر اب شد

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اتفاقا خیلی خوبه

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
میگن اگه برف نیاد سال بعدش همه میوه ها و محصولات کشاورزی کرم دار میشن 

برف تو کوه ها و خارج از شهر ... نه که خود شهر 

یه جاهایی سکوت بهترین جوابِ ولی ای کاش میشد فریاد زد.....
آخه خب برف چیه  چشم آدم درد میگیره از دیدنش  سُره آدم لیز میخوره  اَه کاش زودتر قط ...

خدا کنه تا فردا بیاد 😑 میدونی چقدر کشاورز ها دعا کردن برف بیاد

بهترین دین و مذهب جهان ،پاک ترین قومیت و نژادهستی، فقط و فقط انسانیت هست بس 🕊🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز