2777
2789
عنوان

رفیق

114 بازدید | 22 پست

کاش یک رفیقی داشتم بهش پیام میدادم میگفتم بیا بریم سینما بیا بریم پارک بیا بریم.. فقط میگفت کی؟


تنهایی و نداشتن رفیق صمیمی برای منی که قبلا داشتم خیلی سخته کاش الان یک رفیق بود که باهاش سفرم رو میرفتم یکی که باهاش مبادله کتاب میکردم یکی که دلم رو نمیشکوند🥲🫂یکی وقتی همه یادشون رفته نرگسی هست میگفت پس نرگس کجاست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما که دقیقن میدونی چه دوستی میخوای ، خب بخاطرش شکر گزاری کن ، یکی گفته بود با این تکنیک از شرایط سختی زنده مونده و پولدار شده و ... خلاصه به هرچی میخواست رسیده ، شما که چیزی نمیخوای فقط همراهی یه دوست رو میخوای

شکرگزاری دقیقا چه شکلیه؟ 

باید عبارت تاکیدی بگی هر روز یا بنویسی هر روز ، مثلن بگی خدای مهربونم بخاطر داشتن دوستای خوب و (هر چیزی که مد نظر شماست) سپاس گزارم ، بعدش سه بار بگی خدایا شکرت

اوهوم 

اسم شما محسن هست ؟ یه آشنایی برای اسم محسن طالع گرفته بود ، گفتن این اسم باعث میشه فرد تو ۴۰ سالگی احساس میکنه مثلن ۱۸ ساله است و متناسب با سنش رفتار نمیکنه و چیزای خوبی تو طالعش نبود با این اسم ، حالا نمیدونم برای همه ی محسن ها اینجوریه یا فقط طالع اون شخص بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه ❌

zvs | 5 ثانیه پیش

اصفهان

فازمثبت۹۹ | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز