2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا من بعد واکسن کرونا شد

اخر سر رفتم متخصص پوست دارو دست ساز داد. خدا پدرش رو بیامرزه خیلی شدتش رو کم کرده ی جوری میخاروندم ک آب ترشح میکرد

برو دکتر پوست مجرب

نرهای سایت درخواست ندید، ولی بازم میدونم بیشعورتر از این حرفا هستید ک بفهمید😊😆خدا رو وقتی تو اوج گرما، نسیمی وزید دیدم وقتی نم نم بارون شروع ب باریدن کرد دیدم😍☺️.وقتی توی پارکی ،توی زیارتگاهی ی گوشه ساعت ها نشستم و دونه دونه ادما رو نگاه کردم تو رو اونجا دیدم❤️🩹❤️🩹 این دنیا خیلی چیزا ب ما بدهکاره🙂 مگه قرار نیست فقط ی بار زندگی کنیم 🤔پس باید بهترین ها رو سر راهمون بزاره💪 عاشق ایران و مردمان خوبشم. 🥰😍خدایا دل تک تک بنده هات رو شاد کن ب هر نحوی ک میتونی🥲،خدایااااااا تو پر از رنگ های زیبایی. ❤️💋

من شدید دارم جوری که تمام گوشته پوستم میوفته ! 

و هر راهی رفتم .. بتامتازون بد نبود ..خوب بود ..

شاید منکر چیزی باشم اما دلیل ندارد آن را به لجن بکشم و یا حق اعتماد به آن را از دیگران سلب کنم ..٫٫خودتان را برای دیگران آرام آرام ورق بزنید چون اگر تمام شوید به سراغ دیگری میروند٫٫تا وقتی مثل یک چکش رفتار میکنید همه را به شکل میخ می‌بینید ..امام علی علیه‌السلام 🤍حالا که تا اینجا اومدی میشه ی صلوات بفرستی برا قبولیم ؟⁦✨😚⁩ریپ بزنید که منم براتون متقابلا بفرستم ✨💚

منم دارم اگزما یکماهی درگیرش بودم رفتم دکتر دارودساختنی با صابون کرم دار دادخیلی داره بهتررمیشه ولی خب حتی واسه شستن ی لیوان یا خورد کردن پیازهم دستکش دستمه واینکه وازلین با اگزما سازگاری نداره ب هیچ وجه وازلین نزن ب دستات ولی آبرسان خوب بگیر همیشه دستات مرطوب باشن اگ خواستی درخواست بده تا رفتم خونه اسم صابون برات بفرستم

من دستام وحشتناک بودخون میومدترک های بدبرامن دکتر۲،۳آمپول بتامتازون هفته ای یدونه زینک پلاس پمادکلوبتازول وفلوئوسینولون بود۱ماه مصرف کردم گوش شیطون کررفت ۲ساله ولی گاهی وقتایه کوچولوبازمیادولی زودپمادمالی میکنم اصلااب گوجه نمیزاری به دستات بخوره دستات نبایدبه شوینده بخوره تامیتونی دستاتوبایددائم پمادمالی کن تاترمیم بشه جاهای زخم دستات نبایدبه خاک بزنی نبایدبزاری خشک بمونه

پایان هدف آخرخرداد  
منم دارم اگزما یکماهی درگیرش بودم رفتم دکتر دارودساختنی با صابون کرم دار دادخیلی داره بهتررمیشه ولی ...

آبرسان خوب چی بگیرم تقریبا ۵ ماهه دو تا کرم تاپ شاپ حاوی روغن آرگان استفاده کردم تاثیری نداشت بدترم شده 

منم دارم اگزما یکماهی درگیرش بودم رفتم دکتر دارودساختنی با صابون کرم دار دادخیلی داره بهتررمیشه ولی ...

عزیزم اسم صابون رو بفرست واسه شست وشوی دستم از اون استفاده کنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز