شما خودتونو بزارید جای من : خوشگل مطلقه باتجربه ۲۲ ساله یه پسری عاشقت بشه ۱۹ ساله اولین بارشم باشه از یدختر خوشش میاد اینقدر عاشقت باشه یسال دنبالت باشه گریه کنه التماس کنه خودشو کوچیک کنه کلی.. شرایط مالیش خوب نیس ولی خیلی کارمیکنه اما مشکل اصلی من سن کم بی تجربگی و بی پولیش نیست! خیلی خنگه مطالبو دیر میگیره وقتی میبینیش از ظاهرش مشحصه تخته هاش کمه عداهایی در میاره ی عقلش شک میکنی ولی بی نهایت عاشقمه البته شاید ظاهر مهم نیاشه ولی قدش کوتاه و قیافشم خیلی کوبیدن ساختن بازم داره از داردنیا فقط و فقط عشقش بتورو داره اینقدر ک حاضره تااخرعمر مث بردت باشه فقط بگه چشم
شما باشی انتخاب میکنی؟ پدرمادرم میگن که هرکسی با وضعیت مطلقه بودنت کنارنمیاد بعدم اهل دود نیس تنهاس خیانتکار نیس عاشقته برات توزندگی هرکاری میکنه..میگ دبشو بشکنی خداجوابت میدع درصورتی ک من یسال تموم یهش بدی کردم بره خودش نرفت..
تزطرفی اصلا زندگی ارزش رسک داره ازدواج دومتو برحسب عشق طرف مقابل شروع کنی؟
گفته قبول کنم عید میان نشون کنن ولی همش میترسم پشیمون شم