2777
2789

اره😆اصلا قکر نمیکردم این بشر انقد طنز باشه

درمورد جشن پوریم، شخصیت اِستِر و هامان برید بخونید و بدونید کیا توی سایت فعالیت میکنن و تاپیکاتون رو میترکونن😐😐😐از آگاه شدن مردم هراس دارن😈فرخ نژاد تو روز روشن دروغ استوری کرده،تاپیک زدم، بعد همونا که تاپیک هامان رو زدن، تاپیک حمید جون هم زدن☹😂  مطالبی که نصفه بهمون گفته بودن: قبل از همه چی بگم که ارث و حقوق و هبه و ... که به دختر و زن برسه برای خودشه ولی برای مردها و پسرها برعکسه ارث: پدر و مادر در قید حیات هر طور صلاح بدونن میتونن در حالت صلح عمرانی اموال خودشون رو به بچه ها ببخشن ولی اگر به هر دلیلی این کار رو نکردن به قانون سپرده میشه و اونجا طبق قانون تقسیم خواهد شد!بازم پدر مادر اینطور خواستن که اموالشون تقسیم بشه🙂 پس بچه های خوبی باشید که خانواده هاتون چیزی ازتون دریغ نکنندیه: وقتی یه مرد کشته بشه چرا دیه اش ۲ برابر زنه؟ پولو با خودش تو قبر نمیبره که اونو به زن و بچش میدن🙄چند همسری:  شرطش عدالته، ولی چند آیه بعدش که "نکته مهمش اینجاست" گفته کسی نمیتونه عدالت برقرار کنه و بهتره به همون یهدونه همسر اکتفا بشه😊 این احکام جز احکامی هست که بر حسب شرایط جامعه میتونن تغییر کننحضانت: تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگیه دختر و ۱۵ سالگیه پسر با پدره و بعد از اون بچه خودش تصمیم میگیره کدوم وری بره، و البته خرج بچه توی تمام این سالها با پدره          طرف میگه حاضرم با دود ارتباط برقرار کنم ولی پیام رسان ایرانی نصب نکنم هنوز حرف قبلیش تموم نشده داخل نی نی سایت پست میذاره🤨😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشهدیا این شکلین 

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
نه همشون    

وتقعا؟ولی من خیلیارو اینجوری دیدم،کلا چهرشون جالبه،مخصوصا موهای لختشون

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
الان فهمیدی😐 یا چرا الان یادت افتاد😐

هر شب شبکه ورزشه چشمش میخوره بهش لابد

درمورد جشن پوریم، شخصیت اِستِر و هامان برید بخونید و بدونید کیا توی سایت فعالیت میکنن و تاپیکاتون رو میترکونن😐😐😐از آگاه شدن مردم هراس دارن😈فرخ نژاد تو روز روشن دروغ استوری کرده،تاپیک زدم، بعد همونا که تاپیک هامان رو زدن، تاپیک حمید جون هم زدن☹😂  مطالبی که نصفه بهمون گفته بودن: قبل از همه چی بگم که ارث و حقوق و هبه و ... که به دختر و زن برسه برای خودشه ولی برای مردها و پسرها برعکسه ارث: پدر و مادر در قید حیات هر طور صلاح بدونن میتونن در حالت صلح عمرانی اموال خودشون رو به بچه ها ببخشن ولی اگر به هر دلیلی این کار رو نکردن به قانون سپرده میشه و اونجا طبق قانون تقسیم خواهد شد!بازم پدر مادر اینطور خواستن که اموالشون تقسیم بشه🙂 پس بچه های خوبی باشید که خانواده هاتون چیزی ازتون دریغ نکنندیه: وقتی یه مرد کشته بشه چرا دیه اش ۲ برابر زنه؟ پولو با خودش تو قبر نمیبره که اونو به زن و بچش میدن🙄چند همسری:  شرطش عدالته، ولی چند آیه بعدش که "نکته مهمش اینجاست" گفته کسی نمیتونه عدالت برقرار کنه و بهتره به همون یهدونه همسر اکتفا بشه😊 این احکام جز احکامی هست که بر حسب شرایط جامعه میتونن تغییر کننحضانت: تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگیه دختر و ۱۵ سالگیه پسر با پدره و بعد از اون بچه خودش تصمیم میگیره کدوم وری بره، و البته خرج بچه توی تمام این سالها با پدره          طرف میگه حاضرم با دود ارتباط برقرار کنم ولی پیام رسان ایرانی نصب نکنم هنوز حرف قبلیش تموم نشده داخل نی نی سایت پست میذاره🤨😂
چون شبکه سه الان برنامه داره و خداد عزیزی رو آورده 

۳ هم میره😐😂 همه جا هست لامصب 

درمورد جشن پوریم، شخصیت اِستِر و هامان برید بخونید و بدونید کیا توی سایت فعالیت میکنن و تاپیکاتون رو میترکونن😐😐😐از آگاه شدن مردم هراس دارن😈فرخ نژاد تو روز روشن دروغ استوری کرده،تاپیک زدم، بعد همونا که تاپیک هامان رو زدن، تاپیک حمید جون هم زدن☹😂  مطالبی که نصفه بهمون گفته بودن: قبل از همه چی بگم که ارث و حقوق و هبه و ... که به دختر و زن برسه برای خودشه ولی برای مردها و پسرها برعکسه ارث: پدر و مادر در قید حیات هر طور صلاح بدونن میتونن در حالت صلح عمرانی اموال خودشون رو به بچه ها ببخشن ولی اگر به هر دلیلی این کار رو نکردن به قانون سپرده میشه و اونجا طبق قانون تقسیم خواهد شد!بازم پدر مادر اینطور خواستن که اموالشون تقسیم بشه🙂 پس بچه های خوبی باشید که خانواده هاتون چیزی ازتون دریغ نکنندیه: وقتی یه مرد کشته بشه چرا دیه اش ۲ برابر زنه؟ پولو با خودش تو قبر نمیبره که اونو به زن و بچش میدن🙄چند همسری:  شرطش عدالته، ولی چند آیه بعدش که "نکته مهمش اینجاست" گفته کسی نمیتونه عدالت برقرار کنه و بهتره به همون یهدونه همسر اکتفا بشه😊 این احکام جز احکامی هست که بر حسب شرایط جامعه میتونن تغییر کننحضانت: تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگیه دختر و ۱۵ سالگیه پسر با پدره و بعد از اون بچه خودش تصمیم میگیره کدوم وری بره، و البته خرج بچه توی تمام این سالها با پدره          طرف میگه حاضرم با دود ارتباط برقرار کنم ولی پیام رسان ایرانی نصب نکنم هنوز حرف قبلیش تموم نشده داخل نی نی سایت پست میذاره🤨😂
وتقعا؟ولی من خیلیارو اینجوری دیدم،کلا چهرشون جالبه،مخصوصا موهای لختشون

شما کجایی هستی؟

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز