فرض کنید رفتید تویه جای خصوصی کار کنید
بعد اونجا رو ول کردین رفتین درصورتیکه باید میموندین،یه جورایی فک میکنن بهتون کار یاد دادن،درصورتیکه خودت از قبل بلد بودی اون کارو
حالا یکی که یبار اونجا دیدت ،تورو میبینه تویه شرکت دیگه شما پیچوندینش
و شما نمیخوایید شرکت قبلی بدونه که شما دارید کار میکنید جای دیگه
با اون آدم حرف میزنید که ی موقع اونجا نگه که شما رو یه جای دیگه دیده؟یا بیخیالش میشید