2777
2789
عنوان

تقویم چینی

190 بازدید | 8 پست

سلام دوستان کی میتونه از روی تقویم چینی جنسیت جنین رو بگه

😍خدایا شکرت🌹 شکرت🌹شکرت🌹 شکرت🌹 بابت هدیه قشنگت، وقتی که درست از همه جا ناامید بودم بهم امید دادی ❤یکروز قبل موعود بعد یازده سال نازایی و یک سقط پوچ با نامیدی تست زدم و در کمال تعجب مثبت شد😍❤تاریخ 1402/9/13❤ 💜۱۴٠۲/۹/۲۷ صدای قلب کوچولوش رو شنیدم 💜  خدایا خودت نگهش دار برام، پسر قشنگم زودی بیا بغل مامان،من منتظرتم😍😍😘😘 ❤🙏🏻، خدایا بازم شکرت بابت هدیه خوشکلت😍🌹،قشنگیش اینه  9/13 تستم مثبت شد و تاریخ 5/13 پسرم اومد بغلم چه قشنگ جور شد 😍😍 سر زایمان خیلی برای اونایی که بچه میخان دعا کردم انشالله خدا حاجت همه رو بده😍😍😍😍♥♥♥

یعنی کسی نمیدونه؟ 

😍خدایا شکرت🌹 شکرت🌹شکرت🌹 شکرت🌹 بابت هدیه قشنگت، وقتی که درست از همه جا ناامید بودم بهم امید دادی ❤یکروز قبل موعود بعد یازده سال نازایی و یک سقط پوچ با نامیدی تست زدم و در کمال تعجب مثبت شد😍❤تاریخ 1402/9/13❤ 💜۱۴٠۲/۹/۲۷ صدای قلب کوچولوش رو شنیدم 💜  خدایا خودت نگهش دار برام، پسر قشنگم زودی بیا بغل مامان،من منتظرتم😍😍😘😘 ❤🙏🏻، خدایا بازم شکرت بابت هدیه خوشکلت😍🌹،قشنگیش اینه  9/13 تستم مثبت شد و تاریخ 5/13 پسرم اومد بغلم چه قشنگ جور شد 😍😍 سر زایمان خیلی برای اونایی که بچه میخان دعا کردم انشالله خدا حاجت همه رو بده😍😍😍😍♥♥♥
یعنی کسی نمیدونه؟ 

عزیزم جنسیت مشخص شد ؟؟شماای یو ای کردی ؟؟من یه بارانجام دادم منفی شدم فهمیدم که ضخامت اندومتر ۲ونیم هست ولی ۸تافولیکول داشتم 

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم جنسیت مشخص شد ؟؟شماای یو ای کردی ؟؟من یه بارانجام دادم منفی شدم فهمیدم که ضخامت اندومتر ۲ونیم ...

سلام عزیزم نه هنوز اسفند نوبت دارم، من نه ای یو ای نکردم، چندماه پیش دوبار انجام دادم نشد دیگه بیخیالش شدم سه ماه بعد طبیعی شدم، منم ضخامتم کم بود نمیشد من قلیون خیلی میکشیدم با اینکه ا اس ا هم میخوردم خونم غلیظ بود، سه ماه گذاشتمش کنار رحمم خون بهش رسید ضخامتم رفت بالا سریع گرفت

😍خدایا شکرت🌹 شکرت🌹شکرت🌹 شکرت🌹 بابت هدیه قشنگت، وقتی که درست از همه جا ناامید بودم بهم امید دادی ❤یکروز قبل موعود بعد یازده سال نازایی و یک سقط پوچ با نامیدی تست زدم و در کمال تعجب مثبت شد😍❤تاریخ 1402/9/13❤ 💜۱۴٠۲/۹/۲۷ صدای قلب کوچولوش رو شنیدم 💜  خدایا خودت نگهش دار برام، پسر قشنگم زودی بیا بغل مامان،من منتظرتم😍😍😘😘 ❤🙏🏻، خدایا بازم شکرت بابت هدیه خوشکلت😍🌹،قشنگیش اینه  9/13 تستم مثبت شد و تاریخ 5/13 پسرم اومد بغلم چه قشنگ جور شد 😍😍 سر زایمان خیلی برای اونایی که بچه میخان دعا کردم انشالله خدا حاجت همه رو بده😍😍😍😍♥♥♥

عه من سبگارمیکشم یعنی میتونه ازاون باشه😪😪

به سلامتی عزیزم انشالله نی نی سالم وسلامت باشه

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
عه من سبگارمیکشم یعنی میتونه ازاون باشه😪😪 به سلامتی عزیزم انشالله نی نی سالم وسلامت باشه

صد در صد، اگه بچه میخای ترکش کن، برو پیش مشاور بهت قرص میده راحت ترک میکنی، شوهر من قرص گرف ترکش کرد

😍خدایا شکرت🌹 شکرت🌹شکرت🌹 شکرت🌹 بابت هدیه قشنگت، وقتی که درست از همه جا ناامید بودم بهم امید دادی ❤یکروز قبل موعود بعد یازده سال نازایی و یک سقط پوچ با نامیدی تست زدم و در کمال تعجب مثبت شد😍❤تاریخ 1402/9/13❤ 💜۱۴٠۲/۹/۲۷ صدای قلب کوچولوش رو شنیدم 💜  خدایا خودت نگهش دار برام، پسر قشنگم زودی بیا بغل مامان،من منتظرتم😍😍😘😘 ❤🙏🏻، خدایا بازم شکرت بابت هدیه خوشکلت😍🌹،قشنگیش اینه  9/13 تستم مثبت شد و تاریخ 5/13 پسرم اومد بغلم چه قشنگ جور شد 😍😍 سر زایمان خیلی برای اونایی که بچه میخان دعا کردم انشالله خدا حاجت همه رو بده😍😍😍😍♥♥♥
صد در صد، اگه بچه میخای ترکش کن، برو پیش مشاور بهت قرص میده راحت ترک میکنی، شوهر من قرص گرف ترکش کرد

خیلی سخته برام ولی انشالله به کمک خدابعدعیددیگه نمیکشم 

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
یعنی کسی نمیدونه؟ 

سلام عزیزم ان شاءالله نی نیتون سالم و سلامت بغلش کنی.

عزیزم ی تاپیک دیدم نوشته بودین دیسک داشتین قرص فست ران خوردین خوب شدین دیگ درد ندارین؟

دیسکتون تا چ حدی بود ممنونت میشم بهم جواب بدین

سلام عزیزم ان شاءالله نی نیتون سالم و سلامت بغلش کنی. عزیزم ی تاپیک دیدم نوشته بودین دیسک داشتین قر ...

سلام عزیزم من رگ سیاتیک داشتم و گردنم گف یه مهره اضافی داره حالا نمیدونم درست بود یانه، ولی هروقت سیاتیکم میگرف فست ران میخوردم خوب میشدم 

😍خدایا شکرت🌹 شکرت🌹شکرت🌹 شکرت🌹 بابت هدیه قشنگت، وقتی که درست از همه جا ناامید بودم بهم امید دادی ❤یکروز قبل موعود بعد یازده سال نازایی و یک سقط پوچ با نامیدی تست زدم و در کمال تعجب مثبت شد😍❤تاریخ 1402/9/13❤ 💜۱۴٠۲/۹/۲۷ صدای قلب کوچولوش رو شنیدم 💜  خدایا خودت نگهش دار برام، پسر قشنگم زودی بیا بغل مامان،من منتظرتم😍😍😘😘 ❤🙏🏻، خدایا بازم شکرت بابت هدیه خوشکلت😍🌹،قشنگیش اینه  9/13 تستم مثبت شد و تاریخ 5/13 پسرم اومد بغلم چه قشنگ جور شد 😍😍 سر زایمان خیلی برای اونایی که بچه میخان دعا کردم انشالله خدا حاجت همه رو بده😍😍😍😍♥♥♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نظررر بدین

آیسان۸۶ | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز