درست بیست روز شد کات کردیم ..
گاهی شیطون گولم میزنه برم از بلاک در بیارم بگم چقد دلتنگتم ..
یه حسی دارم انگار دیگ خوشحال نیستم بی حسم
تو جمع،خانونواده،مهمونی درحالی ک همه خوشحالن من میرم به فکر اون و نمیتونم کاریش کنم
اولین رلم بود و اخرینش شد ..
درسته خودم این رابطه تموم کردم(به دلایلی) و بلاکشم کردم
به خواست خودش اما اونم تلاشی نکرد واسه موندنم
الان حتما کسی پیدا کرده ..اونطور ک من شبا بهش فکر میکنم بهم فکر نمیکنه((: