2777
2789
عنوان

روز ۲۰ کات (:

265 بازدید | 18 پست

درست بیست روز شد کات کردیم ..

گاهی شیطون گولم میزنه برم از بلاک در بیارم بگم چقد دلتنگتم ..

یه حسی دارم انگار دیگ خوشحال نیستم بی حسم

تو جمع،خانونواده،مهمونی درحالی ک همه خوشحالن من میرم به فکر اون و نمیتونم کاریش کنم

اولین رلم بود و اخرینش شد ..

درسته خودم این رابطه تموم کردم(به دلایلی) و بلاکشم کردم

به خواست خودش اما اونم تلاشی نکرد واسه موندنم

الان حتما کسی پیدا کرده ..اونطور ک من شبا بهش فکر میکنم بهم فکر نمیکنه((:

از کاربرا قدیمی اینجام🌝 دانشجو رشته حقوقم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اولش سخته ولی بعدها بهش فکر میکنی و میخندی ک چقدر زیاد اهمیت دادی طبیعیه اولین رلت بوده اینم بگم اخر ...

نمیشه از فکر کسی ک روتین زندگیت بود بیایی بیرون ..

با هرچیزی یادش میفتی..بخاطر وقتی ک گذاشتی،شارژی ک مصرف کردی هرچی

از این ناراحتم یعنی انقد براش بی ارزش بودم ک حتا تلاشی نکرد..

اما راس میگین عادت میکنم

از کاربرا قدیمی اینجام🌝 دانشجو رشته حقوقم

نمیشه از فکر کسی ک روتین زندگیت بود بیایی بیرون .. با هرچیزی یادش میفتی..بخاطر وقتی ک گذاشتی،شارژی ...

فقط ناراحت نباش همین نشین غصه بخور ک چرا ولش کردم و اینا .. باور کن انقدر برات پیش میاد از این موقعیتا ک خودت خسته میشی .. زندگیتو بکن میدونم سخته اما خودتو با ی سری کارا مشغول کن که بتونی فراموشش کنی .. میدونم سخته اما شدنیه سعی کن خودت حال خودتو خوب کنی نزار وابسته چیزی یا کسی بشی .. همین 

دلیل کات چی بوده؟ اکثر ادما دلایل مسخره ای برای کات دارن اگر تو هم مثل بقیه دلایلت سطحیه تلاش کن درست کنی و بیست روز چیزی نیس هرچقدر بیشتر زمان بگذره درست کردن رابطه سخت تر میشه

اگر شما ادمای زندگی هم نباشین با این سطح علاقه بهم، بهم بگو ادم زندگی کسی دیگه ای میشین!!؟

خیلی ها میگن پیام نده برا خودت ارزش قائل شو یا ازین مزخرفات ولی من میگم تحمل دوری حتی به فراموشی هم برسه ولی ادمای بد و بی احساس و عقده ای از همینجاها بوجود میاد.

هعی پس یعنی اونم در مورد من این فکرو میکرد من که هنوز بعد یک سالو اندیه که دلتنگشم

شاید ..

البته شایدم فراموشت کرده باشه

از کاربرا قدیمی اینجام🌝 دانشجو رشته حقوقم

دلیل کات چی بوده؟ اکثر ادما دلایل مسخره ای برای کات دارن اگر تو هم مثل بقیه دلایلت سطحیه تلاش کن درس ...

از اون موقع خیلی سعی دارم فراموشش کنم دیدم حق با شماس 

فقط من جرات ندارم برم بگم چقر دلتنگشم میترسم حسش از بین رفته باشه دیگ دوسم نداشه باشه

نظر شما چیه من چه کنم

از کاربرا قدیمی اینجام🌝 دانشجو رشته حقوقم

از اون موقع خیلی سعی دارم فراموشش کنم دیدم حق با شماس  فقط من جرات ندارم برم بگم چقر دلتنگشم م ...

زندگی سریع تر ازونیه که این فکرای بازدارنده اهمیتی داشته باشه

بنظرت ته تهش چیه؟ میگه نمیخوام برگردم دیگ

بقول یک بزرگی ادمای امروزی ادمای به درد نخورین کنار هم نباشن بهتره

جواب کوچیک ترین مشکلشون کات و عقلشون تو دهن مردم و فکرشون مقایسه با دیگرانه

تو به هیچ کدوم توجه نکن و بهش یکی دوروز فرصت فکر بده بعد گفت ن ته دلت از خودت راضی هستی تلاش کردی ولی نشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز