nemidonem مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 2915 عنوان غده چربی 132 بازدید | 5 پست روی شونه سمت راستم یه توده چربی دراومده رفتم دکتر سونوگرافی کردم گفت چیزی نیست درد هم نداره حدودا یکسالی میشه .خطرناک نیست؟؟ 1402/11/09 | 01:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازگل_طلا عضویت: 1400/05/15 تعداد پست: 1370 فکر نکنم همسر من شکمش پره از غده های چربی به دکتر گفتیم گفت چیزی نیست به دکتر نشون ندادی؟ الحمد لله کما هو اهله
nemidonem مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 2915 فکر نکنم همسر من شکمش پره از غده های چربی به دکتر گفتیم گفت چیزی نیست به دکتر نشون ندا ... چرا سونوگرافی کردم از اون غده
nemidonem مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 2915 نه نگران نباش شوهر منم رو بازو و کمرش داره...هر چند وقت یه بار میره دکتر یکیشو درمیاره...دوتا بخیه م ... واقعا، خیالم راحت شد مرسی 💛
نازگل_طلا عضویت: 1400/05/15 تعداد پست: 1370 چرا سونوگرافی کردم از اون غده خب به دکتر نشون بده اگه غده چربی باشه فکر نکنم خطری داشتهباشه بلاخره دکتر بیشتر متوجه میشه الحمد لله کما هو اهله