2777
2789
عنوان

پانیک

18 بازدید | 0 پست

من ۱۸ سالمه و بدجور دارم اذیت میشم


یجوری که وقتی نگران میشم و حالت ها بهم دست میده هم دلم میخواد خودمو خفه کنم نفس تنگی امونم رو بریده


تنبلم حس دکتر رفتن هم نیست


گوشی هم دستم زیاد باشه از دلواپسی میرم حال همرو میپرسم فکر میکنن بعد دیوونم


کسی راه حلی بلده!؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز