من ۱۸ سالمه و بدجور دارم اذیت میشم
یجوری که وقتی نگران میشم و حالت ها بهم دست میده هم دلم میخواد خودمو خفه کنم نفس تنگی امونم رو بریده
تنبلم حس دکتر رفتن هم نیست
گوشی هم دستم زیاد باشه از دلواپسی میرم حال همرو میپرسم فکر میکنن بعد دیوونم
کسی راه حلی بلده!؟