2777
2789
عنوان

نوه جاری

240 بازدید | 10 پست

دختره ۱۰سالش.خیلی مغروره به کسی سلام نمیده چنان خودش ازالان میگیره که نگو یه تیپ هایی هم میزنه که نگم براتون  خونه کسی دیگه هم عذا نمیخوره صراحتا میگه خوشمزه نیست یا ظرفاتون بومیده.حتی هم سن وسال های خودشم تحویل نمیکیره .تک فرزند هم نیست.شاید بگین به تو چه ولی ومن تعجبم از اینه که چرا اینقدر دوران کودکیشون با ما متفاوته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متاسفانه تاثیر آموزش غلط مجازی هست چه کارتون فیلم اینستا روابط خانوادگی ‌و ...

اره ۱۰سالش یه گوشی مدل بالا داره واینستا هم نصب داره.واقعا اینستا نتایج مخربی به روان همه میزنه

جالب بود ولی خب مدلشه دیگه بزرگ‌تر بشه خوب میشه افتاده توی بلوغ 

هربچه ای توی بلوغش خودش رو یه جوری نشون میده

مثلا دختر من پرخاشگر شده و کارهای خودش اولویت زندگیشه.و تماما به کلاس زبان و طراحی و والیبالش سرگرمه و هیچکس رو آدم حساب نمیکنه.منم کاریش ندارم چون میدونم دوره بلوغش طی بشه خوب میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792