2777
2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 648 بازدید | 35 پست
میگم نی نی من امروز حرکت هاش نفهمیدم فقط شاید در حد و سه تا نبض خیلی میترسم 😥

چندهفته ای؟

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
اهان مثل امپولی ک میزنن واسه سزارین بی حس میکنن از کمر؟؟

نه،بی حسی سزارین بعدش خیلی کمر درد میاره

این ضعیف تره،برای من که عوارضی هم نداشت

بی حس کامل نمیشه یعنی میتونی تکون بخوری،فقط دردشو نمیفهمی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو ۳۱ هفته چیز شیرین هم خوردم فایده نداشت

میشه8ماه درسته؟

یچیز شیرین بخور بدست چپ بخواب(مثلا شربت)

منم هشت ماه حرکت دخترم خیلی خیلی کم احساس کردم خیلی ترسیدم یچیز شیرین خوردم بدست چپ خوابیدم خداروشکر تکون خورد...(دست گذاشتم رو شکمم حرکتاش احساس کردم)

و اینکه از خواهرشوهرم پرسیدم گفت طبیعیه چون بچه بزرگ شده و جاش نیست حالا چون تکون خورده موردی نیست ترسی نداره

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
تو ۳۱ هفته چیز شیرین هم خوردم فایده نداشت

بدست چپ بخواب بعد یچیز شیرین خوردن...

اگر دیدی هیچ تکون نخورد حتما برو دکتر

اگر تکون خورد موردی نداره

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
خود مامایی که کنار من بود چند بارشو بهم گفت کی زور بزن،بعدش خودم دستم اومد

پس منم حتما اینارو به ماما میگم ببینم چی میگه.....

و اینکه هزینتونو میگی چقدر شد؟؟

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
میشه8ماه درسته؟ یچیز شیرین بخور بدست چپ بخواب(مثلا شربت) منم هشت ماه حرکت دخترم خیلی خیلی کم احساس ...

آره تکون خورده ولی خیلی کم مثل روزها دیگه نبود 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
بدست چپ بخواب بعد یچیز شیرین خوردن... اگر دیدی هیچ تکون نخورد حتما برو دکتر اگر تکون خورد موردی ند ...

مرسی عزیزم 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
آره تکون خورده ولی خیلی کم مثل روزها دیگه نبود 

خب بخاطری که جاش تنگ شده نگران نباش

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
من بیمه تکمیلی بودم و بیمارستان نیمه خصوصی، ۲۵۰ هزار تومن دادم که فکر کنم پول همین آمپول بود

خوشبحالت😂

منکه ازاد میخام برم

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792