2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای من بودن با کسی که دوسش ندارم چون میدونم که دل به دل راه داره و اونم منو دوست نداره برای همین تنهایی رو انتخاب می‌کنم منظورم این نیست که شما هم همینطوری باشی من فقط نظرمو گفتم

درخواست دوستی نرهای مریض ممنوع ببخسید از لحن صحبتم ولی واقعا حقتونه 😁
تا کی اخه میشه تنهایی ادامه داد؟

ولی بهتر از اینه به نفرو وابسته خودت کنی و بهش آسیب بزنی

من از پریشب فهمیدم که تنها تر از همیشم آره دوریت باعث میشه که بدتر عصبی شم....!🥲❤️‍🩹

ب نظر من اگر کسی واقعا دوسم داره و هرکاری میکنه کنارش میمونم چون الان خیلی کم‌پیش بیاد ک عاشق خودت باشن فقط .

کم‌کم توعم بهش وابسته میشی .

تنهایی هم همیشگی خوب نیس

برای من بودن با کسی که دوسش ندارم چون میدونم که دل به دل راه داره و اونم منو دوست نداره برای همین تن ...

نه گاهی طرف خیلی دوست داره اما تو دوسش نداری بهت توجه میکنه وقت میزاره کادو سفر همه اینا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز