2777
2789
عنوان

مدام کیس میگیرم😐💔

104 بازدید | 6 پست

وای دیگه دارم کلافه میشمم

من مجردم

من همش خواب میبینم دارم لبای یکیو می‌بوسم یا رابطه دارم این خوابا اینقد دقیق و زشتن که همچیشو یادم میمونه

من حتی تو عمرم یک بارم پو.رن ندیدم یا رابطه نداشتم

نمیدونم اینارو ذهنم از کجا اینقد دقیق بلده، من خیلی بدم میاد ولی تو خوابی که میبینم یجوریه انگار خیلی علاقه دارم

برای چی اینجوریم؟😐💔

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
نیاز داری خب چندسالته

نیاز کجا بود

فقط ۱۷ سالمه

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کیس؟ لعنتی خارجی

بوسه لب منظورمه

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش