2789
عنوان

هعی:))

81 بازدید | 11 پست

اینو بدونیم وقتی یه رابطه عاطفی میخواد شروع شه یه نفر اونو شروع نمیکنه بلکه دو نفر تصمیم میگیرن که یه رابطه شروع کنن! وقتی یه رابطه عاطفی هم میخواد تموم شه دو نفر باید تصمیمشون پایان باشه؛ یه آدم نمیتونه به تنهایی یه رابطه دو نفره رو تموم کنه و جای طرف مقابل تصمیم بگیره...:))))

👩‍❤️‍👨❤️....دانشجو پزشکی )

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حرفت به لحاظ انسانی شاید درست باشه اما به لحاظ منطقی خیر 

وقتی من تو ی رابطه ای هستم که طرف مقابل به هر علتی از من سرد شده 

چرا باید با بودنش هم حس خود کم بینی رو به من بده و هم خودش اذیت بشه 

البته این بحث در مورد ازدواج صدق نمیکنه چون ازدواج ی تعهد جدی تریه و تو نسبت به فرزندو خوانوادت مسئولی 

حالا یکم که بزرگتر شب میبینی اصلا دیگه رابطه عاطفی شکل نمیگیره

رابطه عاطفی یعنی به جنون رسیدن در عشق فقط یک بار شکل میگیره و بعد از اون هرچی پیش بیاد به اندازه اون جنون اولیه نیست 

و تو نمیتونی اینو به طرفت بگی اما خودت تو دلت میفهمی که مثل بار اول مجنون نیستی 

رابطه عاطفی یعنی به جنون رسیدن در عشق فقط یک بار شکل میگیره و بعد از اون هرچی پیش بیاد به اندازه اون ...

من این حالت رو حس نکردم ولی خب قبلا کسایی بودن که ب دلم بشینن ولی الان نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز