2777
2789
یه چیزی بگم از مادرش بخواه بهت میده پول تو جیبی اربابم مادرش میده چه برسه کربلا  ولی فک نکن د ...

همین الان دارم نوحه گوش میدم زیر بارونم اصلا خوب نیستم . حسین جانم یعنی دین و ایمانم حسین یعنی ختم قرآنم . هعی یا رفیق لا من رفیق له 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عوضش اون دنیا میاد دیدنت🙂 

گای اگه اون دنیا هم نتونم که دیگه هیچی

همیشه میگمدچحوری زودتر بهت میرسم مرگ یا زندگی من همونو میخوام😍

زندگی واقعی یه چیزی بین اینستا و نی نی سایته

امام حسین رحمت خدا روی زمین هست، کسی هست که یک دنیاااا معنا و اثر معنوی داره و هر کس که رفته فقط میتونم بگم خوش به حالش، تو این دنیا اگر امام حسین رو زیارت نکنی انگار یه گنج بسیار ارزشمند رو نتونستی ببینی، انشالله هر کس که روزیش نشده به هر نحوی با حج و زیارت با پیاده روی با هر شکل بتونه به سعادت زیارت امام حسین برسه، من مذهبی نیستم و اگر کسی حرف منو فقط تئوری می‌دونه یه بار بره تا بدونه من چی میگم.

یه دختر ناز شمالی، با کلی آرزو

همین الان دارم نوحه گوش میدم زیر بارونم اصلا خوب نیستم . حسین جانم یعنی دین و ایمانم حسین یعنی ختم ق ...

ببین چقدر مهربونه که بازم به خودش پناه میاری انقدر مهربونه که هروقت حالت بده میری سمتش چون اون می‌فرسته دنبالت

همین الان جلوتو بغل کن چون نشسته رو به روت و داره به حرفات گوش میده داره تورو میبینه 

امام حسین وقتی داشت شهید میشد گفت خدایا همه چیزمو دادم مالم خونوادم زندگیم ولی الان فقط یه چیزی ازت میخوام

بذاری شهادت نوکرامو بکنم

ببین چقدر مهربونه که تنها خواستش اون موقع تو اون شرایط این بوده که الان بتونه تورو صدا بزنه که واسش نوحه گوش بدی و گریه کنی

اون خیلی مهربونه

تو این دنیا فقط اون لحظه رو که گیر می‌کنی تو بین الحرمین، اون لحظه که دلت پر می‌کشه برای این دو حرم مقدس، نمی دونی کجا بری، چطور از تمام وقتت برای تغذیه روح و روان و عمق جان استفاده کنی، اون لحظه رو برای همه تون آرزو می کنم.

یه دختر ناز شمالی، با کلی آرزو

نه زمین بهشت😂 بهشت واقعی و میگم زمینش بین الحرمینه اون جوی عسل و این چیزا که میگن همش تو بین الحرم ...

بله بله ببخشید😂 فراموش کرده بودم این روایت رو، فکر کردم منظور شما بهشت زمین هست، چون این استعاره هم فی الواقع حقیقته. اما واقعا زمینی از بهشته، رفتم به اون دوران، مرداد امسال رفتم برای اولین بار.

یه دختر ناز شمالی، با کلی آرزو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز