2777
2789

سلام پیاماتون رو تو تاپیک خوندم و خیلی جالب بودن مامانم میگ ایشون انگار فرشته ای چیزی هستن...ی دعا هست تو مفاتیح ک باید خونده شه ک خابی راجب اینده و اینا ببینیم .من هرچی میخونم خاب نمیبینم ...اجیم واسه خودش خوند خاب دید ولی واسه من ن...حالا ببخشید ک‌میگم میشه شما ی شب ب نیت من اون دعا رو بخونین ؟ اگ قبول کردین بهم بگین تا بگم چ نیتی کنین اگ هم نه هیچ اشکالی نداره عزیزم 

دعا میکنی بش برسم؟ خیلی سختی کشیدم بخاطرش..یه صلوات برام بفرس  امام حسین تورو ب رقیه ات تا محرم حاجتمو بده دارم جون میدم😭😭😭دعا کن اگ ازدواج کرد هیچوقت اون روز منی نباشه تو این دنیا .چون مجبورم با خنده و شادی برم عروسیش نمیشه نرم ...خیلی بده دعام کن .خدایا امام زمان معجزه کنین برام😓.امام رضااااا تورو ب خدا کمکم کن دست تو دستش بیام حرمت.خدایا توروخدا. شهادت امام رضا مینویسم اینجا امید‌ارم سال دیگ اینموقع تو خونمون باشیم بهش رسیده باشم در حال درست کردن نذری، یا امام رضا تورو ب جوادت 🥺🥺 دعام کنین توروخدا فقط اینجوری ب خدا بگین ک خدا منو عشقمو قسمت هم کنه. دیگ توان ندارم 

سلام پیاماتون رو تو تاپیک خوندم و خیلی جالب بودن مامانم میگ ایشون انگار فرشته ای چیزی هستن...ی دعا ه ...

سلام عزیزم من خودم خ وقتا خواستم راجب چیزی خواب یا نشونه ای ببینم نشده.هر وقت که میشه هم خیلی خود ب خود بوده و کاری نکردم.اما اگر خواستید امتحان میکنم براتون.خصوصی بهم پیام بدید بگید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز