2789

اره برا نوشتن دونه ۵هزار😂

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی

حرز رو ی زمانی پوستشو میگرفتم بنویسم دونه ۵هزار دستمزدم

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡
پوست از کجا می‌گرفتید؟؟ خودتون مینوشتید یا جایی براتون مینوشتن ؟

نه پوست رو ی خانوم مثه زعفران پخش میکرد من خودم مینوشتم خودنویس میداد با خودکار سبز برا خط کشی دورش

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز