ifae مدیر استارتر عضویت: 1399/06/26 تعداد پست: 3938 عنوان کمکم کنید... 82 بازدید | 7 پست دارم اعتقادم رو از دست میدم😞بگین خدا هستبگین قیامت هستبگین بعد مرگ جهانی هست لایک نکن هموطن🫡🥲🗿زندگی زیباست اما عادلانه نیست_هیچکسو قضاوت نکنید_دعا کنید من خوشبخت شم_ 1402/11/05 | 20:55 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گیلیلیلیلیلیلی عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 3117 من فکر میکنم تو قالبهای دیگه روحمون باز برمیگرده این دنیا
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27001 سرچ کن زندگی پس از زندگی بشین فیلماشو بیین خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
_پیشی_ عضویت: 1400/02/05 تعداد پست: 588 سلام پیشنهاد میدم زندگی پس از زندگی رو نگاه کنید. اگه دوست داشتید داداش رضا رو هم دنبال کنید برای خوشحالی و ظهور آقا امام زمان میشه یک صلوات بفرستید💚اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌱
tanhayiiii عضویت: 1402/02/03 تعداد پست: 1112 اعتقادی به قیامت و جهان بعدی ندارم ولی خدا هست و به موقعش دستتو میگیره هرچند که در برابر خیلی از ظلما سکوت میکنه اماهم حضورشو خیلی وقتا تو زندگیم دیدم هم اینکه بالاخره جهان به این بزرگی حتما خالقی داره
fahime2000 عضویت: 1400/01/01 تعداد پست: 6779 چند تا از قسمت های برنامه ی زندگی پس از زندگی رو ببین ختما . خیلی کمکت میکنه🌹 آدما فقط بخاطر حرفاشون مسئول نیستن ،بخاطر سکوت هاشونم مسئولن
ساراasa عضویت: 1402/10/06 تعداد پست: 3142 اگه زندگی پس از زندگی ببینی میفهمی که چقدر رنج ها و خوشیها همه دلیل داره.مستند شنود هم خیلی خوبه یه فردی داره از تجربه مرگش میگه واقعا جالبه.