2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من چهار هفته پیش از بیمارستان مرخص شدم 

به علت خودکشی داشتم توی خیابون مثل سگ سقت میشدم که یه عوضی بی همه چیز اومد منو دید زنگ زد بردنم بیمارستان 

اخه حالم از این زندگی گوهی که این بابا مامان اشغال برای من درست کردن دیگه حالم به هم میخوره من 20سالمه خجالتی جوری که مهمون میاد خونمون فرار میکنم در سال با خانواده حرف نمیزنم حقیقتش میخوام امسال عید رو توی خیابون بگذرونم شاید که تا اخر سال بعد از دست اینا راحت بشم

باورم نمیشه زمانی که از بیمارستان اومدم بیرون به جای اینکه روحیه بدن به ادم مامانم بابام میگفتن (نگاه کن تروخدا چقدر خرج گذاشته رو دستمون دیگه روانیم شده باید ولش کنی تا بمیره) چطوری باید تمومش کنم تا از این سگ دونی راحت بشم  از اون طرفم خدا گفته خودکشی حرومه 

خو ر...یدم دهن این زندگی خدا نه پول داد بهم

نه زندگی داد بهم

نه خانواده خوبی داد بهم

از اون طرفم خودکشیو ممنوع کرده

راستش دیگه دارم به خدا شک میکنم یعنی خدا منو از ماتهتش ر....یده که فقط بهم بخنده چون دارم عذاب میکشم؟ 

نمیدونم چی کار کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب

من چهار هفته پیش از بیمارستان مرخص شدم  به علت خودکشی داشتم توی خیابون مثل سگ سقت میشدم که یه ...


می تونید تاپیک جدا بزنید 

تا بقیه راهنمایی تون کنن نه تو تاپیک من که ربطی به موضوع شما نداره ، پست درج میکنید.

😔همیشه زود دیر میشه.. روحش شاد و در آرامش باشه 

مرسی عزیزم 

تاپیک قبلی پدربزرگم بودن که ندارمش 

این تاپیک رو فقط برای خودم زدم که ببینم و خجالت بکشم از بعضی از رفتارهام

پدرم هست عزیز دلم 

پدربزرگم فوت شد💔😔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز