لعنت به ۱۳۹۹٫۶٫۹
لعنت به روزی که تو رو ازم گرفت
لعنت به من
لعنت ........
رفتی ولی بدجور غم رو دلم گذاشتی
روزی نیست که از یادت برم عزیزترین استاد و پدر جون من 💔
و امشب چه شب سختیست که ندارمت و نیستی که بیام و عاشقانه بغلت کنم 💔
خدایا بردیش ولی بدون غم عظیمی روی قلب من گذاشتی🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
اونقدر خوب بود که ظهر روز عاشورا تو حرم امام رضا در حال سجده از دنیای من گرفتیش
خدایااااااااا دلم خیلی تنگ شده براش خیلییییییی💔💔💔💔💔💔💔💔💔