2777
2789
عنوان

یه رفیقی دارم....

146 بازدید | 14 پست

یه رفیقی دارم ۷ سال از خودم کوچیکتره ! اخلاقاش رو مخمه ! مثلا فقط کافیع بدونه من قصدم بیرون رفته همون موقع صد بار زنگ میزنه که بیرون رفتن رو کوفتم میکنه!هر کاری میکنه هر چی میخرع نمیگه همش میگه ندارم چیزی نخریدم نه تا ببینم چی میشع!!!هیچی لو نمیده و همه کاراش مخفیِ!ولی به من که زنگ میزنه در مورد مورچه ها هم سوال میپرسع!پرس و جو و امار همه چی رو در میاره!

غیر مستقیم خیلی میتوپم بهش ولی حالیش نیست 

چیکار کنم باهاش خب؟؟؟،،،،،

 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ایشون دوست نیستن عقرب زیرقالی هستن 

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش

ولش کن بره به درک بابا

ما از هم سن خودمون چی دیدیم که تو از ۷ سال کوچیک تر ببینی

+از شیطان پرسیدن در طول هفته چیکار میکنی؟ _گفتش دو روز آمریکا درس میدم.. بعد یه روزم انگلیس درس میدم.. یه چهار روزم میام ایران واسه ادامه تحصیل 😂✋🏻
اخه چون تنهام بهش جسبیدم 

تا همین الان بحران تنهایی و رفیق داشتم اخرم به این نتیجه رسیدم آدم صد سال تنها باشه خیلی بهتر از یه رفیق بی خیاله

+از شیطان پرسیدن در طول هفته چیکار میکنی؟ _گفتش دو روز آمریکا درس میدم.. بعد یه روزم انگلیس درس میدم.. یه چهار روزم میام ایران واسه ادامه تحصیل 😂✋🏻
تا همین الان بحران تنهایی و رفیق داشتم اخرم به این نتیجه رسیدم آدم صد سال تنها باشه خیلی بهتر از یه ...

عاره عزیزم حق با شماست 

بارها به آین نتیجه رسیدم کات کنم باهاش باز اومده سمتم و دلبری کرده  گول شدم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز