یه رفیقی دارم ۷ سال از خودم کوچیکتره ! اخلاقاش رو مخمه ! مثلا فقط کافیع بدونه من قصدم بیرون رفته همون موقع صد بار زنگ میزنه که بیرون رفتن رو کوفتم میکنه!هر کاری میکنه هر چی میخرع نمیگه همش میگه ندارم چیزی نخریدم نه تا ببینم چی میشع!!!هیچی لو نمیده و همه کاراش مخفیِ!ولی به من که زنگ میزنه در مورد مورچه ها هم سوال میپرسع!پرس و جو و امار همه چی رو در میاره!
غیر مستقیم خیلی میتوپم بهش ولی حالیش نیست
چیکار کنم باهاش خب؟؟؟،،،،،