2777
2789
عنوان

دخترام

| مشاهده متن کامل بحث + 246 بازدید | 19 پست

وسطی خودمم  اونا بچه هامن

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بسیار زیبا ترک هستین قشنگ خانوم؟؟

از کجا فهمیدی گلم؟

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  

دوباره بزا. من ندبدم

خانمهای متاهل و مادران پسرهای جوان از زیبایی ، کمالات ، اشپزی و ......هیچ زنی جلوی همسر و پسرتون تعریف نکنین به خصوص خانمهای متاهل همسر شما جذب تعریف جنس مخالف می شوند و ضررش توی زندکی خودتون هست ....مادران هم تعریف نکنین چون پسرتان از همان ابتدا حس ازاد بودن راجع به این مسئلع پیدا می کنن .....با تشکر از شما عزیزان🌻🌻🌻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز