2777
2789
عنوان

دخترام

246 بازدید | 19 پست

برای اولین بار میخام عکس دخترام رو بزارم   

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  

تولوخدازود

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کو؟

خانمهای متاهل و مادران پسرهای جوان از زیبایی ، کمالات ، اشپزی و ......هیچ زنی جلوی همسر و پسرتون تعریف نکنین به خصوص خانمهای متاهل همسر شما جذب تعریف جنس مخالف می شوند و ضررش توی زندکی خودتون هست ....مادران هم تعریف نکنین چون پسرتان از همان ابتدا حس ازاد بودن راجع به این مسئلع پیدا می کنن .....با تشکر از شما عزیزان🌻🌻🌻

این وقتی 5سالشون بود

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  

خودمم میزارم بگین شبیه منن یا نه

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  
ماشاالله خدا حفظشون کنه

مرسیییی عزیزم 

طرفدارصلح.عاشق آرامش.دوستدار همسرم و فدایی بچه هام  .خدا جون بی نهایت می‌پرستمت چون معجزه هاتو زیاد تو زندگیم دیدم .حالا امروزی ها بهش میگن کارما ولی من میگم قدرت خداوند ‌.برای عاقبت بخیری خودم و بچه هام صلوات بفرستید لطفاً  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز